Obserwatorzy

sobota, 15 marca 2014

Prolog!

Żyję w dość prowincjonalnym Londynie. A czemu tak prowincjonalnym?  Znam każdą drogę i dzielnicę w tym mieście. Z przyjaciółmi byliśmy już praktycznie wszędzie, ale zanim o nich, najpierw opiszę siebie.

Mam na imię Destiny, jednak uważam, że imię to jest zbyt pretensjonalne, dlatego wszyscy mówią na mnie Tess, a połowa z tych osób sądzi że tak mam na imię. Nikt nie zwraca się do mnie inaczej, a jeśli chodzi o profesorów na uczelni, to oni wcale się do mnie nie zwracają, bo i tak wiedzą że żadnej odpowiedzi ode mnie nie uzyskają i tylko stracą czas, przez 2 lata się tego nauczyli.
Niezłomną częścią mojej egzystencji są przyjaciółki: Emily i Jessica. Pierwsza to brunetka o zbyt seksualnym podejściu do życia, a druga to po prostu typ imprezowej optymistki - zawsze liczy na szczęście, prawdopodobnie dlatego miała poprawkę z trzech przedmiotów w zeszłe wakacje.
 

Nie chwaląc się, napomknę że jesteśmy obiektem westchnień tych chłopaków na terenie kampusu, którzy nie mają dziewczyn, ale często się zdarza że i tacy startują. Mamy to jednak wszystko gdzieś, praktycznie nic nas nie obchodzi, szczególnie przed chłopakami, a to jest akurat ciekawy paradoks. Emily szuka chłopaka o wiele starszego, a ja i Jess jesteśmy zajęte. Jessica jest w dość skomplikowanym związku z Rickiem (jednym z moich przyjaciół), ale to tylko dla nich jest zawiłe i nie jasne, wszyscy widzą, że oni ewidentnie są razem, ale uparcie się do tego nie przyznają.
Drugim chłopakiem w naszej paczce jest Zac, tak, mój Zac.
Poznaliśmy się rok temu, od tamtej pory moja paczka powiększyła się o niego i jego dwóch kumpli, ale nie tylko to się zmieniło, to ja przeszłam metamorfozę - mój wygląd i charakter... Nie jestem już tą samą dziewczyną z pierwszego roku, dobre oceny, jeansy i t-shirt do tego lekki makijaż zgrabnie pasujący do łagodnego charakteru. Głośna muzyka, imprezy, alkohol, skąpe stroje - to jest mój świat i to się nie zmieni jeszcze długo.
A gdy tak mówić o wieczności, to chyba najlepsze określenie tego jaka jest przyjaźń moja i Trevor'a. Trev jest moim i Zac'a najlepszym przyjacielem, dlatego mój chłopak nie martwi się o silne uczucie między nami. Nasza przyjaźń przetrwa w dalszym życiu, po tym roku, gdy skończymy collage.





















Teraz zostaje nam tylko bawić się, śmiać i żyć na całego, to przecież ostatni rok.!


*Gdy poznasz tą jedną, jedyną osobę, dowiesz się że to ona, bo będą się dziać dziwne rzeczy"

------------
I jest! Postarałam się i jako tako ten prolog wyszedł, wyszłam poza utarte ramy prologów, by było ciekawiej :) Mam nadzieję, że prolog zachęca do dalszego czytania :D Już niedługo 1 rozdział.

10 komentarzy:

  1. Bardzo czekałam na prolog albo pierwszy rozdział na Twoim blogu.
    Bardzo podoba mi się pomysł na prolog gdzie Tess opisuje wszystko.
    Czekam na pierwszy rozdział bo myślę ,że warto i mam nadzieję ,że mnie nie zawiedziesz ;).

    Zapraszam na bloga fantasty gdzie pojawił się już pierwszy rozdział!
    czego-oczy-nie-widza.blogspot.com

    Tu jest mój internetowy pamiętnik jakby komuś się nudziło ;)
    czarna-otchlan-pustki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę zbyt duże powiązanie z Lolem, ale twoja sprawa ;P ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zaprzeczę, ale tak może wydawać się tylko na początku, później już nic nie będzie wspólnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sie.zapowiada !!! Na prawdę interesujaco piszesz <333 Czekam na nn :**
    Wpadniesz ??
    http://little-things-one-direction-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zapowiada sie opowiadanie. Interesująca fabuła. Nie mogę sie doczekać kolejnej notki.

    OdpowiedzUsuń
  6. prolog jak prolog :/ wydaje się byc fajne, a co dalej się zobaczy, czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaaa
    nie mg sie doczekac pierwszego rozdzialu.
    AAAAAAA!


    Zapraszam na 9 rozdział z życia Sary
    http://themoordeath.blogspot.com/

    Pozdrawiam,życzę weny i radości z pisania

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny ;) Nie moge sie doczekac 1 rozdzialu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę powiedzieć, że zapowiada się ciekawie!
    Nwm czemu pierwsze co mi się skojarzyło z tw blogiem, nazwą to piosenka biebera 'change me'
    Heh tak wiem, mam dziwne skojarzenia xdxd :-)
    No cóż, czekam z niecierpliwością na nn!

    Zapraszam do sb
    najlepszepolskieimaginyonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale się zapowiada :) Lubię gdy w opowiadaniu jest pełno problemów itp. teraźniejszych nastolatków. Zapraszam do mnie, zależy mi na twojej opinii ♥
    lowcy-straznicy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentujesz, motywujesz!